czwartek, 2 stycznia 2014

Zabawa na dworze Jesienna,Wiosenna i Letnia :)

Hej!
Dzisiaj opowiem wam o najdłuższym bieganiu,kręceniu świata :D.Mój chomik jest sportowcem :) tak go mogę w sumie określić.Czujemy się jakby była "Wiosna lub Jesień". Na szczęście dla mnie i dla chomiczka to bardzo dobrze wiosna,lato,jesień są super bo ja z Lulusiem wychodzimy do babci na ogród,i biega w kuli bardzo zadowolony. My z Lulkiem mamy mnóstwo postanowień nowo rocznych.Mam nadzieję że w tym roku bardziej mi z chomiczkiem się powiedzie ponieważ i tak ten rok nie był zły:).Kocham Lulusia. Chciałam  bardzo mieć psa i nazwałabym go" Misiek " :).Pamiętajcie o każdej dobrej a niekoniecznie złej :\.Ja już muszę kończyć mój pościk:):):)!!!

Cześć dozo baczenia w następnym poście !!!

Pozdrawiamy!
Maja&Luluś



P.S.Mały dodatek sylwestrowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz