niedziela, 26 stycznia 2014

Słodki poranek Lulusia :)

Hej!
Dzisiaj wstałam o 9:30.Chomiczek spał nie miałam co robić ,a Lulusia nie chciałam budzić!!!.No wreszcie 10:00 Luluś wstał zadowolona byłam że już nie śpi ale ja poszłam na 5 min do kuchni,a on smacznie drzemał
no nic sama się położyłam i zasnęłam.Spałam pół godz. to bardzo malutko rodzice pojechali mój brat spał :(.
Obudził się  chomiczek dałam mu papryczkę,zadowolony zjadł... także byłam zadowolona że chomiczek usnoł po zjedzeniu papryczki:).Ja na 11:00 szłam do kościoła więdz do poidełka nalałam mu wody :D.
Gdy wróciłam z kościoła o 12:00 chomiczek wieszał się na klatce abym do wzięła ale nie mogłam bardzo mi było smutno ale nie mogłam":P Ale po jakimś czasie zaczęła się zabawa :)
Na koniec dodam trzy zdjęcia z mojego bardzo ciekawego dnia:):
Pozdrawiamy! :)
Maja&Luluś
Zaczyna zajadać papryczkę :P
Jeszcze pół papryczki Maluszku :D

Skończył zajadać papryczkę  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz